با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ چه استان هایی حق نوار مرزی می گیرند؟
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اسامی 16 استانی که حق نوار مرزی به آن ها تعلق می گیرد، را اعلام کرد.

به نقل از پانا:سید حسن حسینی  درباره پرداخت حق نوار مرزی فرهنگیان، گفت: در بند یک ماده 68 آمده است، کارکنانی که در مناطق بد آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته فعالیت می کنند از فوق العاده شغل استفاده می کنند.
 
حسینی با بیان اینکه حق نوار مرزی در احکام کارگزینی فرهنگیان برخی استان های مرزی کشور اعمال شده است، اشاره کرد: در سال 89، طبق مصوبه دولت (مصوبه خروج از کلان شهر) در ماده 5 اشاره شده کارکنانی که در مناطق مرزی فعالیت می کنند، از حداکثر امتیازات ماده 68 استفاده خواهند کرد.
 
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بر اساس مصوبه دولت و وزارت کشور در هر استان دریافت حق نوار مرزی متفاوت است.
 
پرداخت حق نوار مرزی در 16 استان
 
وی با اشاره به اینکه این حق نوار مرزی در 16 استان پرداخت می شود، گفت: از این 16 استان می توان به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، خوزستان و هرمزگان اشاره کرد.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: مبلغ حق نوار مرزی در هر منطقه بستگی به قانون دارد. فوق العاده شغل مناطق کمتر توسعه یافته و بد آب و هوا درصدی از حقوق ثابت فرهنگیان است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 21:11 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |